دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انتخابی جام جهانی| انتقام تیم ملی و قلعه نویی از قطر در دبی

انتخابی جام جهانی| انتقام تیم ملی و قلعه نویی از قطر در دبی
تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار با قطر به پیروزی رسید.
کد خبر : 936220

به گزارش خبرگزاری آنا، در چهارمین هفته انتخابی جام جهانی در مرحله دوم امروز بین تیم های ایران و قطر در ورزشگاه شیخ راشد امارات برگزار شد. 

این بازی در نهایت با نتیجه 4 بر یک به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید تا به نوعی تیم ملی بتواند انتقام شکست مقابل قطر در نیمه نهایی جام ملت های آسیا را بگیرد. 

تیم ملی فوتبال کشورمان با ارایه یک بازی هجومی و برتر به پیروزی پرگل رسید تا با 10 امتیاز به صدر جدول گروه برسد. ازبکستان هم 10 امتیازی است و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفت. قطر 4 امتیازی هم در جدول 6 تیمی در رده چهارم جدول قرار دارد.

 داور: یوسوکو آراکی( ژاپن)

 کارت زرد: سردار آزمون، محمد محبی ، مهدی قائدی ( ایران)

گل ها : معز علی( دقیقه 17) برای قطر سردار ازمون( دقایق 47 و 42)، محمد محبی( دقایق 65 و 90+5) برای ایران

ترکیب تیم ملی ایران:علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، علی نعمتی، شجاع خلیل‌زاده، ، سیدمحمد کریمی( از دقیقه 90+1 محمد جواد حسین نژاد) ، سعید عزت‌اللهی، امید نورافکن، مهدی قایدی( از دقیقه 75 علیرضا جهانبخش) ، محمد محبی، مهدی طارمی ( از دقیقه 90+1 شهریار مغانلو) و سردار آزمون( از دقیقه 85 محمد قربانی) سرمربی: امیر قلعه نویی

ترکیب تیم قطر:مشعل برشام، عبدالکریم حسن، سلمان طارق( از دقیقه 70 اسماعیل محمد) ، عبدالعزیز حتمی، جاسم جابرعبدالله بسیم، ادمیلسون جونیور( از دقیقه 50 عبدالرحمان مصطفی) ، اکرم عفیف، لوکاس مندز، بوعالم خوخی، معز علی و احمد فاطی عبداللهسرمربی: مارکز لوپز

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب